vart kommer styrkan ifrån?

när jag cyklade förut undrade jag över hur mina ben orkar. hur min kropp orkar med allt den utsätts för. idag har jag ätit som en gris. utan att kräks. jag mår skitilla nu på kvällen.
magen väller ut över byxorna. minsta lilla rörelse av benen gör att fettet dallrar i flera minuter efteråt.

igår smekte exet mig över ryggen. jag klarade inte av det. fettet bara skakade. det slutade aldrig. jag kröp in i hans famn som ett barn och grät. jag vet att det inte dallrar det minsta på min rygg. inte någonstans. jag kände det igår, skvalpet, fettskvalpet, det som inte finns. jag blir rädd. rädd för mig själv och mina tankar.

matintag idag
- en nutrilett
- 1 pannkaka
- 1/3 bönmix
- 1 skål kräm (1.5dl) m. lättmjölk
- 2 smörgåsrån m. smör och ost

måste träna innan jag somnar. måste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0