svidande mage.

ska ge mig iväg på en promenad. det regnar här i min stad. ögonen svider av trötthet. kunde inte sova inatt. magen gjorde så jävla ont. hindrar det mig från att äta en karta laxer nu på eftermiddagen? nej inte alls.
jag hatar när det svider i magen som det gör nu. men det är jag som bestämmer. eller? ibland funderar jag. för hur gärna jag än vill så vill jag inte äta. rädslan för att inte kunna sluta och sen kräks bara vid tanken på allt jag ätit gör att jag låter det svida.

är det för mycket begärt att kunna äta som en vanlig människa? utan att hetsa. utan att kräks. jag är fan patetisk! sorliga jävla människa. du kan inte ens äta som är något av det mest basala här i livet! patetiskt!


jag är fan på fel sida spegeln. och dubbelt så stor som henne. jag blir äcklad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0