laxera på ingen mat.

magen gör mindre ont. fick ett krampanfall nu på kvällen. undra varför. laxertabletter och ingen mat. bra ide!
jag vill inte behöva bo flera timmar i fosterställning på badrumsgolvet.
jag vill kunna vara ute i kvällssolen med mina vänner. men det ingår inte i mina planeringar. det gör att jag kanske behöver fika något. jag behöver sätta upp min fasad. och idag klarar jag inte det.

istället har exet vart här hela dagen. sen i lördags morse egentligen. han gick två timmar i fredags natt när jag ringde och grät. när jag kände att det inte fanns något hopp. så han gjorde slut med sin flickvän och gick i två timmar tills han fick skjuts och kom hit. det är skönt att ha hans famn att krypa in i!

dagens mat,
1 bit gurka
1 nutrilett
en liten klase vindruvor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0